Cum imi pot crea un cont pe site?

Pentru a va crea un cont, accesati sectiunea "INREGISTRATI-VA PENTRU A PRIMI OFERTELE NOASTRE SPECIALE!" si completati formularul cu informatiile necesare, cum ar fi numele, adresa de e-mail si parola. Dupa completarea formularului, veti primi un e-mail de confirmare pentru activarea contului.

Am uitat parola contului meu. Ce pot face?

Daca ati uitat parola, accesati sectiunea "Ti-ai uitat parola?" si introduceti adresa de e-mail asociata contului dvs. Veti primi un link pentru resetarea parolei pe e-mail.

Cum pot actualiza informatiile din contul meu?

Pentru a actualiza informatiile personale, logati-va in contul dvs. si accesati sectiunea "Setari cont". Aici puteti modifica datele personale, adresa de livrare sau parola.

Cum pot comanda?

Pentru a plasa o comanda pe site-ul nostru, urmati acesti pasi simpli:

  1. Navigati prin categoriile de produse sau folositi functia de cautare pentru a gasi produsul dorit.
  2. Selectati produsul, alegeti optiunile disponibile (cum ar fi dimensiunea, culoarea sau cantitatea) si apasati butonul "Adauga in cos".
  3. Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cos, accesati cosul de cumparaturi si apasati "Finalizeaza comanda".
  4. Completati informatiile de livrare si alegeti metoda de plata.
  5. Revizuiti comanda si, daca totul este corect, apasati "Plaseaza comanda" pentru a finaliza procesul.
  6. Vei primi un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii tale.

Cum pot urmari comanda dupa ce a fost expediata?

Dupa ce comanda dvs. a fost expediata, veti primi un e-mail de confirmare care include un numar de urmarire. Puteti folosi acest numar pe website-ul curierului pentru a urmari statusul livrarii. De asemenea, puteti accesa sectiunea "Comenzile mele" din contul dvs. pe site-ul nostru pentru a vedea informatii actualizate despre statusul comenzii.

Unde pot vedea comenzile mele?

Pentru a vedea comenzile dvs., trebuie sa va autentificati in contul dvs. pe site. Odata logat, accesati sectiunea "Contul meu" si apoi "Comenzile mele". Aici veti gasi o lista a tuturor comenzilor dvs., atat cele in curs de procesare, cat si cele finalizate. Puteti da click pe fiecare comanda pentru a vedea detalii specifice, inclusiv statusul livrarii si istoricul comenzii.

In cat timp se proceseaza comanda?

Comenzile sunt de obicei procesate in termen de 24-48 de ore de la plasarea comenzii. Timpul de procesare poate varia in functie de disponibilitatea produselor si de volumul de comenzi. Dupa procesarea comenzii, timpul de livrare depinde de metoda de livrare aleasa la finalizarea comenzii. Veti primi un e-mail de confirmare cand comanda dvs. este procesata si un alt e-mail cu informatii de urmarire cand comanda este expediata. Pentru comenzi speciale sau personalizate, timpul de procesare poate fi mai lung, iar detalii suplimentare vor fi comunicate in descrierea produsului sau prin e-mail.

Ce presupune plata Online cu card bancar?

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata " Online prin card bancar " veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

Se poate plati ramburs?

Da, oferim optiunea de plata ramburs pentru clientii care doresc sa plateasca in momentul livrarii. Aceasta optiune este disponibila pentru anumite destinatii si poate implica costuri suplimentare de manipulare. Va rugam sa verificati la finalizarea comenzii daca optiunea de plata ramburs este disponibila pentru locatia dvs.

Cum sunt aparat in cazul in care optez pentru plata cu cardul?

Securitatea tranzactiilor dvs. este de cea mai mare importanta pentru noi. Atunci cand efectuati plati cu cardul pe site-ul nostru, utilizam tehnologii avansate de criptare si securitate pentru a proteja datele dvs. personale si financiare.

Toate tranzactiile sunt procesate prin gateway-uri de plata sigure, care asigura ca informatiile dvs. de card sunt protejate si nu sunt accesibile de catre terti. De asemenea, nu stocam informatiile cardului dvs. de credit sau debit pe serverele noastre, pentru un nivel suplimentar de securitate.

Cat timp dureaza livrarea?

Timpul de livrare variaza in functie de locatia dvs. si de metoda de livrare aleasa la plasarea comenzii. In general, livrarea standard dureaza intre 3-5 zile lucratoare pentru destinatiile din interiorul tarii si 7-14 zile lucratoare pentru livrarile internationale.

Care este termenul de livrare?

Livrare standard: De obicei, aceasta se efectueaza in 3-5 zile lucratoare pentru destinatiile din interiorul unei tari si intre 7-14 zile lucratoare pentru livrarile internationale.

Livrare expres: Pentru cei care au nevoie de o livrare mai rapida, optiunea de livrare expres poate reduce timpul de asteptare la 1-3 zile lucratoare, in functie de destinatie.

Pot alege livrare la easy-box?

Da, oferim optiunea de livrare la easy-box (puncte de colectare automate) pentru clientii care prefera flexibilitatea de a ridica pachetul la un moment convenabil. Aceasta optiune este disponibila in anumite zone si poate fi selectata la finalizarea comenzii. Va rugam sa verificati disponibilitatea acestei optiuni in zona dvs. si sa selectati locatia easy-box preferata.

Ce companie de curierat imi pot alege?

Colaboram cu mai multe companii de curierat de incredere pentru a oferi servicii de livrare rapide si sigure. La finalizarea comenzii, veti putea alege dintre diferite optiuni de curierat disponibile pentru locatia dvs., inclusiv, dar nu limitat la, Sameday, Cargus si DPD. Disponibilitatea companiilor de curierat poate varia in functie de destinatie si de dimensiunea sau greutatea pachetului.

Ce beneficii de retur am?

Ne angajam sa oferim clientilor nostri satisfactie totala cu fiecare achizitie. Daca, din orice motiv, nu sunteti complet multumit de produsul achizitionat, aveti posibilitatea de a-l returna pentru a primi un schimb sau rambursarea completa a sumei platite. Beneficiati de suportul nostru complet in procesul de retur, inclusiv asistenta pentru pregatirea si expedierea returului.

Cum trimit un retur?

Pentru a returna un produs, urmeaza acesti pasi simpli:

  • Contacteaza-ne la adresa de email office@bondshop.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
  • Asteapta confirmarea de returnare a produsului.
  • Ambaleaza produsul in starea initiala in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile si documentele care au insotit produsul.
  • Completeaza formularul de retur si adauga-l in colet.
  • Expediaza coletul la adresa indicata.

Va rugam sa retineti ca produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie in care au fost primite, neutilizate si in ambalajul original, pentru a fi eligibile pentru retur.

Nu pot fi returnate produse mentionate in “Politica de Livrare si Returnare” la “Categorii de produse cu condiții speciale de retur".

In cat timp pot returna produsele?

Produsele pot fi returnate in termen de 14 de zile calendaristice de la data primiriii.

Este posibila inlocuirea directa a unui articol returnat?

Desigur, va rugam sa luati legatura cu noi. Ne dorim sa va facem experienta cat mai placuta.

Cat timp dureaza pana cand primesc inapoi banii pentru retur?

Odata ce primim produsul retur, acesta va fi evaluat de departamentul nostru de calitate. Daca returul este acceptat, vom procesa schimbul sau rambursarea in termen de 14 zile lucratoare.

Care este procedura de retur?

Pentru a initia un retur, va rugam sa urmati pasii de mai jos:

  1. Notificati-ne: Contactati serviciul nostru de suport clienti prin e-mail sau telefon pentru a notifica intentia de retur. Furnizati detalii despre comanda si motivul returului.
  2. Completati formularul de retur: Dupa notificare, veti primi un formular de retur prin e-mail. Completati-l conform instructiunilor furnizate.
  3. Pregatiti pachetul: Ambalati produsul in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile si documentele care au insotit produsul.
  4. Expedierea: Trimiteti pachetul la adresa noastra de retur folosind o metoda de expediere care permite urmarirea pachetului. Costurile de expediere pentru retur pot fi rambursate in functie de motivul returului.
  5. Procesarea returului: Odata ce primim produsul retur, acesta va fi evaluat de departamentul nostru de calitate. Daca returul este acceptat, vom procesa schimbul sau rambursarea in termen de 14 zile lucratoare.

Va rugam sa retineti ca produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie in care au fost primite, neutilizate si in ambalajul original, pentru a fi eligibile pentru retur. Exceptiile de la aceasta politica vor fi clar specificate in descrierea produsului.

Unde pot depune o sesizare ANPC?

Pentru a depune o sesizare la ANPC, aveti mai multe optiuni:

  • Online: Puteti completa un formular de sesizare pe site-ul oficial al ANPC, la adresa www.anpc.gov.ro. Aici gasiti sectiunea „Petitii online”, unde puteti introduce detaliile plangerii dvs.
  • E-mail: De asemenea, puteti trimite sesizarea prin e-mail la adresa specificata pe site-ul ANPC.
  • Postal: Sesizarile pot fi trimise si prin posta, la adresa fizica a ANPC sau a comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor.

Care este numarul de telefon ANPC pentru reclamatii?

Numarul de telefon pentru sesizari ANPC este 021 9551.

Ce drepturi am ca si consumator?

Ca si consumator in Romania, aveti o serie de drepturi fundamentale, printre care:

  • Dreptul la informare: Aveti dreptul sa primiti informatii complete, corecte si clare despre produsele sau serviciile pe care intentionati sa le achizitionati.
  • Dreptul la siguranta: Produsele si serviciile trebuie sa nu prezinte riscuri pentru sanatatea sau siguranta consumatorilor, atunci cand sunt utilizate in conditii normale sau previzibile.
  • Dreptul la alegere: Aveti dreptul de a alege dintr-o varietate de produse si servicii, la preturi competitive.
  • Dreptul la reparare, inlocuire sau rambursare: In cazul in care produsele achizitionate sunt defecte sau nu corespund descrierii, aveti dreptul de a solicita repararea, inlocuirea sau rambursarea acestora.
  • Dreptul la reprezentare: Aveti dreptul de a fi reprezentat prin asociatii de consumatori si de a apela la ANPC sau la instantele de judecata pentru protectia drepturilor dvs.